دلم تنگته ...
من ِ او
سرگذشت کسی که هیچکس نبود

دلم تنگته بیشتر از هر لحظه ی دیگه ی عمرم

دلم تنگته مرگوار, آزاردهنده و زجر کُشنده

دلم تنگته اون قدر که دنیا الان آواریه روی سرم !

دلم تنگته اینقدر که واسم فرقی نمیکنه حتی اگه پیشم باشی ... توی بغلم و نزدیک تر از تنم بهم !! ... چون دلم خیلی تنگته ...

دلم تنگته و آروم ندارم تا مگه روحم از تنم پربکشه و بیاد توی آشیونه ی ابدیم ینی وجود پر مهرت واسه ابد خونه کنه ...

دلم تنگته و آروم ندارم تا بار سنگین این دنیا رو از روی دوشم کنار بزنم و پر بکشم به سمت وجود پاک و آرامش بخش و رویاییت که هر نفس دوری ازش واسم مرگه !!

دلم تنگته و آروم ندارم ...

دلم خیلی تنگته ... و قلبم داره از توی سینم بیرون میزنه ...

دلم تنگته و نمیتونم حالی رو که دارم واست بیان کنم ... فقط فریادی که از دلتنگی، معین توی این ترانه اش " دلم تنگته" میزنه ... تا حدودی حق مطلب حال و روز دل منم بیان میکنه و واسه همین پیداش کردم و واست گذاشتم روی سایت که گوش کنی ...

گوش کنش ... دارم از دلتنگیت می میرم !!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:, توسط من ساعت 11:15 |